Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak Działa Weryfikacja Zdjęć?

Weryfikacja Fotograficzna składa się z jednego prostego kroku: zrobienia wideo selfie. Otrzymasz status „Zdjęcie Zweryfikowane”, jeśli osoba na Twoim wideo selfie przejdzie zarówno etap Liveness Check, jak i 3D Face Authentication.

Funkcja Liveness Check skanuje twarz na Twoim filmie i pomaga nam ustalić, czy film został nagrany przez prawdziwą, żywą osobę oraz czy nie został cyfrowo zmieniony lub zmanipulowany. Uwierzytelnianie twarzy 3D wykrywa twoją twarz na wideo selfie i zdjęciach profilowych oraz wyodrębnia geometrię twarzy za pomocą technologii rozpoznawania twarzy, aby wygenerować unikalny numer lub „szablon” geometrii twarzy. Szablony te są używane do sprawdzenia, czy osoba na Twoim wideo selfie jest tą samą osobą, co na Twoich zdjęciach profilowych.

Twoje szablony geometrii twarzy są usuwane w ciągu 24 godzin. Twoje wideo selfie jest usuwane i nie jest dodawane do Twojego profilu, ale zachowujemy dwa zrzuty ekranu z Twojego wideo selfie do celów audytu i zarządzania tą funkcją.

Jak wykorzystujecie informacje o geometrii twarzy?

Używamy informacji o geometrii Twojej twarzy wyłącznie w celu weryfikacji zdjęć. Aby przeprowadzić proces weryfikacji zdjęć, udostępniamy informacje o geometrii twarzy i zrzuty ekranu Match Group, LLC., spółce należącej do Match Group, która obsługuje tę funkcję zgodnie z naszymi instrukcjami i w naszym imieniu, jako nasz dostawca usług. Przechowują i wykorzystują informacje o geometrii twarzy i zrzuty ekranu w swoich instancjach Amazon Web Service (AWS). Te informacje i zrzuty ekranu są usuwane z instancji Amazon Web Services w ramach czasowych określonych poniżej w sekcji „Co zachowacie po zakończeniu weryfikacji?”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktykach prywatności AWS, możesz kliknąć tutaj. Nie udostępniamy informacji o Twojej geometrii twarzy ani zrzutów ekranu żadnym innym stronom trzecim.

Co zachowacie po zakończeniu weryfikacji?

Będziemy przechowywać dwa zrzuty ekranu z Twojego wideo selfie przez cały okres istnienia Twojego konta w celu przeprowadzenia audytu i zarządzania naszą funkcją weryfikacji selfie. Te zrzuty ekranu są usuwane po zamknięciu konta, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Zachowamy również wyniki procesu weryfikacji zdjęć (tj. zweryfikowane lub nie). Nie przechowujemy podstawowych informacji o geometrii twarzy ani „szablonu” po zakończeniu procesu weryfikacji zdjęcia (który zwykle kończy się w ciągu 24 godzin). Nie przechowujemy Twojego wideo selfie.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzacie informacje dotyczące weryfikacji zdjęć?

Przetwarzamy informacje o weryfikacji zdjęć za Twoją zgodą.

Jaka jest polityka Meetic dotycząca przechowywania i niszczenia informacji biometrycznych?

  • Przechowywanie. Informacje biometryczne – a mianowicie geometrie twarzy, które umożliwiają nam rozpoznawanie twarzy na Twoim wideo selfie i zdjęciach profilowych w celu ukończenia Weryfikacji fotograficznej – są tworzone i przechowywane wyłącznie za Twoją zgodą na czas trwania procesu Weryfikacji fotograficznej. Weryfikacja zdjęcia może potrwać do 24 godzin. Po zakończeniu weryfikacji fotograficznej informacje biometryczne są usuwane. Zachowujemy zrzuty ekranu z wideo selfie, które wykonałeś w celach opisanych powyżej, ale informacje o geometrii twarzy pobrane z Twojego wideo są usuwane.
  • Zniszczenie. Gdy Meetic usunie informacje biometryczne po zakończeniu procesów weryfikacji zdjęć, zostaną one trwale usunięte z naszych systemów i nie będzie można ich odzyskać.

Jak mogę uzyskać więcej informacji na temat praktyk Meetic w zakresie danych, w tym moich praw do prywatności?

Odwiedź naszą Politykę Prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszych praktykach w zakresie prywatności, w tym w sekcji Twoje Prawa.

Co zrobić, jeśli mam inne pytanie?

Skontaktuj się z nami w każdej chwili!

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.