Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Chcę przerwać mój abonament. Co mam zrobić?

Mamy nadzieję, że masz dobry powód, by nas opuścić.
Jeśli tak jest, czy chcesz opisać swoją historię? Kliknij tutaj.

Wracając do tematu, skupmy się na tym, by Ci pomóc 😊


Na komputerze:

  • Zaloguj się na swoje konto z komputera
  • Przejdź do menu Ustawienia konta > Mój abonament ➔ Sfinalizuj anulowanie automatycznego odnawiania abonamentu.
    Lub kliknij tutaj.

! Jeśli na Twoim koncie zaznaczono opcję płatności w ratach, nadal możesz mieć zaległe opłaty.


Na stronie mobilnej:

  • Zaloguj się na swoje konto ze smartfona.
  • Przejdź do menu Ja > Ustawienia ⚙️ > Mój abonament > Zarządzaj abonamentem ➔ Sfinalizuj anulowanie automatycznego odnawiania abonamentu.
    Lub kliknij tutaj.

! Jeśli na Twoim koncie zaznaczono opcję płatności w ratach, nadal możesz mieć zaległe opłaty.


W aplikacji:

  • Aby anulować abonament zakupiony bezpośrednio od Meetic, musisz skorzystać z komputera.


Zakupy dokonane przez naszą aplikację na iPhone:

  • Otwórz Ustawienia aplikacji > Wybierz swoje imię > Wybierz Abonamenty >Wybierz abonament, który chcesz zmienić > Anuluj abonament
czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.