Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak mogę zawiesić i reaktywować mój profil?

Zawieszenie profilu to świetne rozwiązanie, jeśli przewidujesz, że profil przyda Ci się w przyszłości, na przykład, jeśli chcesz się zaangażować w związek na wyłączność, lecz relacja jest jeszcze bardzo świeża.

Zawieszone konta są uznawane za nieaktywne i są automatycznie zamykane po 2 latach braku aktywności, z wyjątkiem sytuacji, gdy z kontem jest powiązany aktualny abonament.

Jeśli chcesz zawiesić konto:

  • zaloguj się na swoje konto z komputera

! Jeśli masz jakiekolwiek aktywne abonamenty, zalecamy, by najpierw je anulować (ponieważ zawieszenie konta nie zatrzymuje automatycznie aktywnego abonamentu). Przejdź do menu Ustawienia konta > Mój abonament > Anuluj automatyczne odnawianie abonamentu. ➔ Kliknij tutaj.

  • By zawiesić konto, wejdź do menu Ustawienia konta > Zawieś konto > Zawieś konto.
    Lub kliknij tutaj.

Jeśli chcesz reaktywować konto:

  • Zaloguj się przy użyciu e-maila i hasła.
  • Pojawi się wiadomość z prośbą o potwierdzenie, że chcesz, by Twoje konto ponownie pojawiło się online.
  • Następnie przygotuj się na więcej pięknych chwil na Meetic.

Smartfon:

  • By zawiesić konto: Kliknij menu Ja ➔ ➔. ➔ Ukryj mój profil.
  • By reaktywować konto, zaloguj się przy użyciu e-maila i hasła z komputera.


APLIKACJA:

  • By zawiesić i reaktywować swój profil musisz skorzystać z komputera.
czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.