Nie mam już abonamentu, ale nadal płacę. Co wtedy?
😬 Może się tak dziać z kilku powodów:
Masz zawieszony profil. Nawet jeżeli zawiesisz profil, abonament nadal będzie automatycznie przedłużany dopóki nie zgłosisz rezygnacji.
Anulowanie nie powiodło się. Jeśli nie dotarł do Ciebie e-mail z potwierdzeniem, to prawdopodobnie anulowanie nie powiodło się.
➔ Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z zespołem obsługi klienta 💌.
Być może masz inny profil. Na przykład na naszej siostrzanej stronie Meetic Affinity
Dlaczego z mojego konta potrącanych jest kilka płatności?
Może się tak zdarzyć zależnie od wykupionych pakietów i opcji abonamentowych. Aby spersonalizować i poprawić wyszukiwanie i rozmowy, oferujemy naszym abonentom kilka dodatkowych opcji.
➔ Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie płatności, sprawdź informacje dotyczące abonamentu i płatności, logując się z komputera i wchodząc w zakładkę Ustawienia konta.
Jeśli używasz komputera, kliknij tutaj.
Jeśli używasz smartfona, kliknij tutaj.