Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Nie mam już abonamentu, ale nadal płacę. Co wtedy?

😬 Może się tak dziać z kilku powodów:

Masz zawieszony profil. Nawet jeżeli zawiesisz profil, abonament nadal będzie automatycznie przedłużany dopóki nie zgłosisz rezygnacji.

Anulowanie nie powiodło się. Jeśli nie dotarł do Ciebie e-mail z potwierdzeniem, to prawdopodobnie anulowanie nie powiodło się.
➔ Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z zespołem obsługi klienta 💌.

Być może masz inny profil. Na przykład na naszej siostrzanej stronie Meetic Affinity

Dlaczego z mojego konta potrącanych jest kilka płatności?

Może się tak zdarzyć zależnie od wykupionych pakietów i opcji abonamentowych. Aby spersonalizować i poprawić wyszukiwanie i rozmowy, oferujemy naszym abonentom kilka dodatkowych opcji.

➔ Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie płatności, sprawdź informacje dotyczące abonamentu i płatności, logując się z komputera i wchodząc w zakładkę Ustawienia konta.
Jeśli używasz komputera, kliknij tutaj.
Jeśli używasz smartfona, kliknij tutaj.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.