Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak mogę zmienić informacje dotyczące płatności powiązane z moim abonamentem?

Aktualizacja informacji dotyczących płatności jest prosta

  1. Możesz rozpocząć nowy abonament korzystając z innej karty.
  2. Na stronie płatności kliknij wybrany abonament.
  3. Na następnej stronie, pod przyciskiem Zatwierdź płatność, kliknij Zmień metodę płatności, po czym wprowadź dane.
  4. Jeśli jesteś w trakcie realizacji miesięcznego planu płatności, a Twoja karta straciła ważność, będziesz mieć możliwość aktualizacji danych płatniczych online przed terminem spłaty kolejnej raty.
czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.