Dlaczego muszę uwierzytelniać swoje dane, aby dokonać zakupu?
Unijna dyrektywa w sprawie usług płatniczych (PSD2) weszła w życie w maju 2021 r. ➔ Jej celem jest zminimalizowanie prób dokonywania oszustw i poprawa bezpieczeństwa usług płatniczych.
Aby w przyszłości dokonywać płatności, konieczne będzie ich uwierzytelnianie na stronie banku. Czynność ta dotyczy wszystkich zakupów dokonywanych na stronie Meetic kartą kredytową oraz w aplikacji iTunes.
- Upewnij się po pierwsze, że masz pobraną aplikację swojego banku wraz z autoryzowanymi powiadomieniami z tej aplikacji.
- Po wypełnieniu i zatwierdzeniu danych bankowych na stronie zakupów Meetic, postępuj zgodnie z poleceniami banku dotyczącymi uwierzytelnienia.
- W większości wypadków użytkownicy otrzymują powiadomienie z aplikacji bankowej. Kliknij na nie i potwierdź zakup lub uruchom aplikację bankową, jeśli powiadomienie się nie pojawiło.
- Następnie wróć na stronę Meetic, aby sfinalizować zakup i cieszyć się naszymi usługami.
! Pamiętaj: jeśli zamkniesz okno uwierzytelnienia bankowego bez zatwierdzenia i wrócisz na stronę zakupu, by dokonać płatności, płatność nie zostanie sfinalizowana.
! Pamiętaj: jeśli Twoja karta bankowa straci ważność i poprosimy Cię o aktualizację danych, uwierzytelnienie będzie ponownie konieczne. W trakcje tej operacji nie zostano wykonane żadne zmiany na Twoim koncie.
Jeśli masz jakiekolwiek trudności z zatwierdzeniem swojej płatności w aplikacji bankowej
- Skontaktuj się ze swoim bankiem
- Spróbuj innej metody płatności dostępnej na portalu, np. PayPal
- Dokonaj płatności z innego urządzenia > Uwierzytelnienie bankowe może się odbyć płynniej, jeśli płatność jest dokonywana z komputera, a nie ze smartfona.