Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Czy mogę anulować zakup i odzyskać pieniądze?

Po każdorazowym wykupieniu abonamentu przysługuje Ci 14-dniowy okres odstąpienia od umowy.

Zakupu dokonano na stronie internetowej lub mobilnej

  • Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta 💌, żeby poprosić o zwrot kosztów lub wymianę
    ➔ Pamiętaj, że zwrot kosztów jest dostępny tylko w przypadku wykupienia pierwszego abonamentu lub uaktualnień. Kwota zwrotu jest obliczona proporcjonalnie.
    Nie oferujemy zwrotów za przedłużenie abonamentu, zakup Boosterów, wiadomości Love Note, ani trybu Incognito.

Jeśli zakupu dokonano za pośrednictwem App Store

  • Anulowaniem zakupów i zwrotami kosztów zajmuje się Apple zgodnie z własnymi warunkami użytkowania, nad którymi nie mamy kontroli.
    ➔ Jeśli zakupu dokonano za pośrednictwem iTunes, konieczne będzie wysłanie prośby bezpośrednio do operatora

Pierwsze 14 dni upłynęło.

  • Zwrot kosztów nie jest możliwy. Chętnie jednak pomożemy Ci maksymalnie wykorzystać zakupiony abonament, pokazując Ci jak w pełni czerpać korzyści z oferowanych usług.

Jeśli chcesz zrezygnować z abonamentu

  • Możesz anulować automatyczne przedłużanie abonamentu na komputerze w zakładce Ustawienia konta.
    Lub kliknij tutaj.
czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.