Jak usunąć profil, na który się włamano?
Ktoś mógł włamać się na moje konto 🚨, co mam robić?
Jeśli nadal możesz się zalogować na swoje konto:
- Natychmiast zmień hasło.
Jeśli używasz komputera, kliknij tutaj.
Jeśli używasz smartfona, kliknij tutaj. - Następnie wyloguj się i zaloguj się ponownie z każdego urządzenia połączonego z Twoim kontem.
➔ Zalecamy również zmianę hasła do konta e-mail.
Jeśli nie możesz się zalogować na swoje konto:
- Skontaktuj się z działem obsługi klienta👀, a my zamkniemy konto za Ciebie
- Jeśli masz karnet, możemy przenieść abonament na nowe konto. Kontaktując się z nami, podaj nam swoją starą nazwę użytkownika oraz nowy numer identyfikacyjny klienta, który znajdziesz w zakładce Ustawienia konta.
Jak dbać o bezpieczeństwo konta
- Utwórz silne hasło składające się przynajmniej z jednej litery, jednej cyfry i jednego znaku specjalnego.
- Pamiętaj, by zawsze się wylogować z Meetic, jeśli korzystasz z konta w miejscu publicznym.
- Nigdy nie przekazuj ani nie udostępniaj otrzymywanych od nas e-maili.
➔ Pamiętaj – Twoje bezpieczeństwo jest dla nasz najważniejsze. Jeśli masz poczucie, że coś jest nie tak, nie krępuj się i daj nam znać.