Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak usunąć profil, na który się włamano?

Ktoś mógł włamać się na moje konto 🚨, co mam robić?


Jeśli nadal możesz się zalogować na swoje konto:

  • Natychmiast zmień hasło.
    Jeśli używasz komputera, kliknij tutaj.
    Jeśli używasz smartfona, kliknij tutaj.
  • Następnie wyloguj się i zaloguj się ponownie z każdego urządzenia połączonego z Twoim kontem.

➔  Zalecamy również zmianę hasła do konta e-mail.


Jeśli nie możesz się zalogować na swoje konto:

  • Skontaktuj się z działem obsługi klienta👀, a my zamkniemy konto za Ciebie
  • Jeśli masz karnet, możemy przenieść abonament na nowe konto. Kontaktując się z nami, podaj nam swoją starą nazwę użytkownika oraz nowy numer identyfikacyjny klienta, który znajdziesz w zakładce Ustawienia konta.


Jak dbać o bezpieczeństwo konta

  • Utwórz silne hasło składające się przynajmniej z jednej litery, jednej cyfry i jednego znaku specjalnego.
  • Pamiętaj, by zawsze się wylogować z Meetic, jeśli korzystasz z konta w miejscu publicznym.
  • Nigdy nie przekazuj ani nie udostępniaj otrzymywanych od nas e-maili.

Pamiętaj – Twoje bezpieczeństwo jest dla nasz najważniejsze. Jeśli masz poczucie, że coś jest nie tak, nie krępuj się i daj nam znać.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.