Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Dlaczego moje konto zostało zbanowane?

Gdy Państwa konto zostanie zablokowane w Meetic, otrzymają Państwo powiadomienie e-mail. Po zablokowaniu konta nie będą już Państwo mogli uzyskać dostępu do Meetic ani z niego korzystać. Jeśli mają Państwo aktywną subskrypcję, jej automatyczne odnowienie zostanie anulowane.

Konta są blokowane, gdy stwierdzimy naruszenie naszych Regulamin społeczności lub Warunki użytkowania użytkowania, takie jak:

1. Ograniczenia wiekowe

Meetic jest dostępny tylko dla osób powyżej 18 roku życia. Zamykamy konta otwarte przez osoby, które są lub wydają się być poniżej wymaganego wieku. W razie potrzeby prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 💌, aby ponownie otworzyć swój profil. Będą Państwo musieli przedstawić ważny dowód wieku, taki jak paszport lub prawo jazdy.

2. Państwa profil został zamknięty z powodu złego zachowania

Chcemy, aby Meetic było bezpiecznym i przyjemnym miejscem dla wszystkich, dlatego każdy profil musi być zgodny z naszymi Warunkami użytkowania i Wytycznymi dla społeczności. Proszę spojrzeć na te dwa linki, aby dowiedzieć się, czego oczekujemy od Pana/Pani w zakresie treści na Pana/Pani profilu, Pana/Pani zachowania na naszej platformie i sposobu komunikowania się z innymi singlami: Warunki użytkowania i Regulamin społeczności

3. Państwa profil został zamknięty z innego powodu

Państwa konto może również zostać zamknięte, jeśli uzyskują Państwo dostęp do Meetic z lokalizacji o ograniczonym dostępie. Jeśli uważasz, że Twój profil został zamknięty przez pomyłkę, prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 💌 w celu uzyskania dalszej pomocy.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.