Dlaczego moje konto zostało zbanowane?
Gdy Państwa konto zostanie zablokowane w Meetic, otrzymają Państwo powiadomienie e-mail. Po zablokowaniu konta nie będą już Państwo mogli uzyskać dostępu do Meetic ani z niego korzystać. Jeśli mają Państwo aktywną subskrypcję, jej automatyczne odnowienie zostanie anulowane.
Konta są blokowane, gdy stwierdzimy naruszenie naszych Regulamin społeczności lub Warunki użytkowania użytkowania, takie jak:
1. Ograniczenia wiekowe
Meetic jest dostępny tylko dla osób powyżej 18 roku życia. Zamykamy konta otwarte przez osoby, które są lub wydają się być poniżej wymaganego wieku. W razie potrzeby prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 💌, aby ponownie otworzyć swój profil. Będą Państwo musieli przedstawić ważny dowód wieku, taki jak paszport lub prawo jazdy.
2. Państwa profil został zamknięty z powodu złego zachowania
Chcemy, aby Meetic było bezpiecznym i przyjemnym miejscem dla wszystkich, dlatego każdy profil musi być zgodny z naszymi Warunkami użytkowania i Wytycznymi dla społeczności. Proszę spojrzeć na te dwa linki, aby dowiedzieć się, czego oczekujemy od Pana/Pani w zakresie treści na Pana/Pani profilu, Pana/Pani zachowania na naszej platformie i sposobu komunikowania się z innymi singlami: Warunki użytkowania i Regulamin społeczności
3. Państwa profil został zamknięty z innego powodu
Państwa konto może również zostać zamknięte, jeśli uzyskują Państwo dostęp do Meetic z lokalizacji o ograniczonym dostępie. Jeśli uważasz, że Twój profil został zamknięty przez pomyłkę, prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 💌 w celu uzyskania dalszej pomocy.