Co mogę zrobić, jeśli bez mojej zgody w serwisie użyto mojej karty kredytowej, zdjęć lub danych kontaktowych?
Ktoś użył mojej karty, by dokonać zakupu. Co mam zrobić?
Jeśli jesteś klientem Meetic:
- Upewnij się, że zauważone obciążenia nie są powiązane z automatycznym przedłużaniem abonamentu.
- Jeśli zauważone obciążenia nie są powiązane z automatycznym przedłużaniem abonamentu: bezzwłocznie skontaktuj się ze swoim bankiem. W razie podejrzeń jak najszybciej skontaktuj się także e-mailowo z nami. Bardzo poważnie traktujemy przypadki nieuprawnionego użycia kart kredytowych.
Jeśli nie masz konta na naszej stronie i nigdy tak nie było:
- Natychmiast skontaktuj się ze swoim bankiem, by wstrzymać transakcję i uniknąć dalszych operacji dokonywanych na Twoim koncie.
Ktoś używa moich zdjęć na swoim profilu. Co mam zrobić?
Jeśli jesteś ofiarą kradzieży tożsamości, niezwłocznie się tym zajmiemy.
- Skontaktuj się z działem obsługi klienta 💌, aby otrzymać stosowny formularz.
- Po wypełnieniu odeślij go, podając swój numer identyfikacyjny oraz zdjęcia lub zrzuty ekranu danego użytkownika.
➔ Natychmiast podejmiemy odpowiednie działania
Ktoś inny używa mojego adresu e-mail. Co mam zrobić?
- Skontaktuj się z działem obsługi klienta 💌 podając nam ten adres e-mail.
- Upewnij się, że nie masz już konta Meetic zarejestrowanego na ten adres e-mail.
➔ W takim przypadku postępuj według instrukcji usuwania konta dostępnej tutaj.