Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Co mogę zrobić, jeśli bez mojej zgody w serwisie użyto mojej karty kredytowej, zdjęć lub danych kontaktowych?

Ktoś użył mojej karty, by dokonać zakupu. Co mam zrobić?

Jeśli jesteś klientem Meetic:

  • Upewnij się, że zauważone obciążenia nie są powiązane z automatycznym przedłużaniem abonamentu.
  • Jeśli zauważone obciążenia nie są powiązane z automatycznym przedłużaniem abonamentu: bezzwłocznie skontaktuj się ze swoim bankiem. W razie podejrzeń jak najszybciej skontaktuj się także e-mailowo z nami. Bardzo poważnie traktujemy przypadki nieuprawnionego użycia kart kredytowych.

Jeśli nie masz konta na naszej stronie i nigdy tak nie było:

  • Natychmiast skontaktuj się ze swoim bankiem, by wstrzymać transakcję i uniknąć dalszych operacji dokonywanych na Twoim koncie.

 


Ktoś używa moich zdjęć na swoim profilu. Co mam zrobić?

Jeśli jesteś ofiarą kradzieży tożsamości, niezwłocznie się tym zajmiemy.

  1. Skontaktuj się z działem obsługi klienta 💌, aby otrzymać stosowny formularz.
  2. Po wypełnieniu odeślij go, podając swój numer identyfikacyjny oraz zdjęcia lub zrzuty ekranu danego użytkownika.

➔ Natychmiast podejmiemy odpowiednie działania

 

Ktoś inny używa mojego adresu e-mail. Co mam zrobić?

  • Skontaktuj się z działem obsługi klienta 💌 podając nam ten adres e-mail.
  • Upewnij się, że nie masz już konta Meetic zarejestrowanego na ten adres e-mail.
    ➔ W takim przypadku postępuj według instrukcji usuwania konta dostępnej tutaj.
czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.