Dlaczego udostępniamy dane między spółkami Match Group
Wspieranie codziennych operacji biznesowych i technicznych
Nasza działalność obejmuje wiele codziennych operacji biznesowych i technicznych, w tym bezpieczne przechowywanie danych, świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta, kampanie reklamowe i marketingowe, analizę preferencji użytkowników w celu nieustannego doskonalenia naszych usług, prowadzenie badań i rozwijanie usług, ułatwianie płatności, zarządzanie przychodami i księgowością, zwalczanie spamu, nadużyć, oszustw i podobnych szkodliwych zachowań, oferowanie wsparcia prawnego i nie tylko. Informacje o użytkowniku są udostępniane powiązanym spółkom Match Group, aby ułatwiać im — jako naszym dostawcom usług — wykonywanie niektórych z tych codziennych operacji.
Bezpieczeństwo wszystkich użytkowników
Spółki należące do Match Group, w tym nasza, udostępniają sobie nawzajem informacje o użytkowniku, aby dbać o jego bezpieczeństwo. Udostępnianie/otrzymywanie takich informacji umożliwia nam:
- dochodzenie, identyfikację i podejmowanie działań (takich jak banowanie) w stosunku do fałszywych kont, spamu, nadużyć, oszustw i innych wykroczeń w obrębie usług Match Group;
- identyfikację i zwalczanie potencjalnej dyskryminacji lub uprzedzeń poprzez zwiększanie naszych możliwości analizowania formy i użytkowania usług Match Group pod kątem dyskryminacji lub uprzedzeń;
- współpracę z organami ścigania, gdy podejrzewamy oszustwo, szkodliwą lub nielegalną działalność, lub gdy chcemy zapobiec śmierci lub bezpośredniemu uszkodzeniu ciała.
Oferowanie funkcji z zakresu innych usług Match Group
W zależności od usługi, z której korzysta dany użytkownik, oraz kraju, w którym przebywa, możemy oferować mu pewne funkcje sygnowane innymi markami grupy Match Group. Na przykład aby zwiększyć szanse użytkownika na nawiązanie wartościowych relacji z innymi, możemy pokazać jego profil w innych usługach Match Group lub umożliwić mu korzystanie z innych funkcji międzyplatformowych. Będziemy oczywiście przestrzegać obowiązującego prawa i, w stosownych przypadkach, powiadomimy użytkownika o każdej tego typu możliwości, umożliwiając mu wyrażenie zgody lub odmowę.
Analiza sposobów korzystania z usług Match Group
Udostępnianie informacji pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób nasi użytkownicy korzystają z usług Match Group. Na przykład pozwala nam ustalić dokładną liczbę zarejestrowanych, aktywnych lub płacących użytkowników w usługach Match Group, a także z ilu średnio usług Match Group korzystają nasi użytkownicy, w jaki sposób migrują z jednej do drugiej usługi oraz z iloma różnymi wzorcami użytkowania mamy do czynienia.
Promowanie naszych usług w ramach rodziny firm Match Group
Zrozumienie, w jaki sposób użytkownicy korzystają z usług Match Group, pomaga nam również identyfikować i personalizować oferty innych usług Match Group, które potencjalnie mogą zainteresować użytkowników. Możemy na przykład udostępniać dane identyfikujące, dane profilowe i dane dotyczące aktywności naszych użytkowników będących samodzielnymi rodzicami, Latynosami lub LGBTQ+ w celu wyświetlania im ofert innych usług Match Group, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród ich społeczności.