Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Pomocy! Nie mogę się zarejestrować.

Istnieje kilka często występujących powodów, dla których możesz mieć problem z zalogowaniem 😬

1. Otrzymujesz wiadomość, że Twój adres e-mail jest już używany

  • Możesz połączyć adres e-mail wyłącznie z jednym kontem Meetic.
    ➔ Jeśli masz już profil na Meetic, musisz go usunąć, zanim utworzysz nowy, powiązany z tym samym adresem e-mail.
  • Zaloguj się na swoje stare konto, wejdź do menu Ustawienia konta > Zawieś konto > By usunąć konto, kliknij tutaj.
    Lub kliknij tutaj.


2. System nie akceptuje Twojego hasła

Chcemy, aby konta na Meetic były bezpieczne, więc Twoje hasło musi:

  • składać się z co najmniej ośmiu znaków
  • zawierać małe i wielkie litery
  • zawierać cyfrę,
  • np. Meetic2022@

➔ Twoje hasło nie może być takie samo jak nazwa użytkownika.
➔ Pamiętaj, by nigdy nikomu nie przekazywać swoich danych logowania, nawet jeśli znasz tę osobę.
➔ Twoje hasło musi być niepowtarzalne! Nigdy nie używaj tego samego hasła na różnych stronach.

3. Nie możesz uzyskać dostępu do konta z zagranicy

  • Dostęp do konta Meetic jest możliwy prawie wszędzie na świecie ✈️, lecz jest kilka krajów, w których jest to niewykonalne.
    Ciesz się podróżą, a Twój profil będzie na Ciebie czekać, aż wrócisz do domu.
czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.