Pomocy! Nie mogę się zarejestrować.
Istnieje kilka często występujących powodów, dla których możesz mieć problem z zalogowaniem 😬
1. Otrzymujesz wiadomość, że Twój adres e-mail jest już używany
- Możesz połączyć adres e-mail wyłącznie z jednym kontem Meetic.
➔ Jeśli masz już profil na Meetic, musisz go usunąć, zanim utworzysz nowy, powiązany z tym samym adresem e-mail.
- Zaloguj się na swoje stare konto, wejdź do menu Ustawienia konta > Zawieś konto > By usunąć konto, kliknij tutaj.
Lub kliknij tutaj.
2. System nie akceptuje Twojego hasła
Chcemy, aby konta na Meetic były bezpieczne, więc Twoje hasło musi:
- składać się z co najmniej ośmiu znaków
- zawierać małe i wielkie litery
- zawierać cyfrę,
- np. Meetic2022@
➔ Twoje hasło nie może być takie samo jak nazwa użytkownika.
➔ Pamiętaj, by nigdy nikomu nie przekazywać swoich danych logowania, nawet jeśli znasz tę osobę.
➔ Twoje hasło musi być niepowtarzalne! Nigdy nie używaj tego samego hasła na różnych stronach.
3. Nie możesz uzyskać dostępu do konta z zagranicy
- Dostęp do konta Meetic jest możliwy prawie wszędzie na świecie ✈️, lecz jest kilka krajów, w których jest to niewykonalne.
➔ Ciesz się podróżą, a Twój profil będzie na Ciebie czekać, aż wrócisz do domu.