Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak się zalogować i zarejestrować konto?

Aby aktywować swój profil, postępuj zgodnie z poleceniami z e-maila aktywacyjnego 📧 (otrzymanego po utworzeniu konta)

Jeśli w ciągu kilku minut nie otrzymasz e-maila aktywacyjnego:

  1. Sprawdź folder spam
  2. Jeśli nadal nie możesz go znaleźć, być może zdarzyło Ci się wpisać zły adres e-mail (spokojnie, zdarza się)
  3. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z działem obsługi klienta 💌.

Jeśli udało Ci się zalogować i korzystać z Meetic wcześniej, ale nie możesz się zalogować teraz:

  1. Wpisz swój adres e-mail i zresetuj hasło na stronie głównej > Zaloguj się > Nie pamiętasz hasła?
  2. Pamiętaj, aby poprawnie wpisać dane identyfikacyjne, uwzględniając małe i wielkie litery, cyfry oraz znaki specjalne.

➔ W ciągu kilku minut wyślemy do Ciebie wiadomość z informacja jak zresetować hasło > Postępuj zgodnie z poleceniami i gotowe.
Lub kliknij tutaj.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.