Jak się zalogować i zarejestrować konto?
Aby aktywować swój profil, postępuj zgodnie z poleceniami z e-maila aktywacyjnego 📧 (otrzymanego po utworzeniu konta)
Jeśli w ciągu kilku minut nie otrzymasz e-maila aktywacyjnego:
- Sprawdź folder spam
- Jeśli nadal nie możesz go znaleźć, być może zdarzyło Ci się wpisać zły adres e-mail (spokojnie, zdarza się)
- Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z działem obsługi klienta 💌.
Jeśli udało Ci się zalogować i korzystać z Meetic wcześniej, ale nie możesz się zalogować teraz:
- Wpisz swój adres e-mail i zresetuj hasło na stronie głównej > Zaloguj się > Nie pamiętasz hasła?
- Pamiętaj, aby poprawnie wpisać dane identyfikacyjne, uwzględniając małe i wielkie litery, cyfry oraz znaki specjalne.
➔ W ciągu kilku minut wyślemy do Ciebie wiadomość z informacja jak zresetować hasło > Postępuj zgodnie z poleceniami i gotowe.
Lub kliknij tutaj.