Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Mam abonament. Dlaczego nie mogę odczytywać wiadomości ani na nie odpowiadać?

Nie otrzymujesz odpowiedzi na swoje wiadomości

Jeśli Twoje wiadomości zostały wysłane, istnieje kilka powodów, dla których druga strona może nie odpowiadać:

  • Jest niezalogowana, więc nie zobaczyła Twojej wiadomości.
  • Nie ma abonamentu, który jest konieczny do odczytywania wiadomości i odpowiadania na nie.
  • Twoja wiadomość została odczytana, lecz druga strona nie chce odpowiedzieć. Pamiętaj, że to jej decyzja i szukaj dalej. Na Meetic poznasz jeszcze wiele interesujących osób.

Im więcej informacji zamieścisz w swoim profilu, tym większa szansa na otrzymanie odpowiedzi.

Masz abonament, ale nie możesz odczytywać ani wysyłać e-maili

Wysyłanie i odczytywanie wiadomości powinno być możliwe od razu po wykupieniu abonamentu. Istnieją cztery możliwe powody, dla których tak się może zdarzyć:

  • Twój abonament nie został rozpoznany przez nasz system➔ po prostu wyloguj się i zaloguj ponownie.
  • Twoja metoda płatności straciła ważność. Twój abonament wygasł i nie został odnowiony ze względu na nieaktualną metodę płatności.
  • Abonament został wykupiony na innym profilu. Masz utworzonych kilka profili i logujesz się na ten bez abonamentu. (Przy okazji przypominamy, że posiadanie kilku profili jest zabronione.)
czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.