Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem. Gdzie znajdę informacje o moim abonamencie?

Co należy zrobić, jeśli nie dotarł do Ciebie e-mail:

  1. Po pierwsze sprawdź, czy e-mail nie znalazł się w folderze ze spamem.
  2. Przejdź do zakładki Ustawienia konta (na stronie lub w aplikacji) i sprawdź, czy widnieje tam abonament.
  3. Jeśli go nie ma, oznacza to, że Twoja płatność nie powiodła się.
    Spróbuj ponownie.

Kiedy wygasa mój abonament?

  • Informacje na temat abonamentu znajdziesz:
    • Na komputerze: Ustawienia konta > Zarządzaj abonamentem
    • W smartfonie i aplikacji: Menu Ja > ⚙️
  • Tutaj możesz także anulować automatyczne przedłużanie abonamentu i sprawdzić historię zakupów.
czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.