Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak anulować automatyczne odnawianie abonamentu?

Abonament można anulować najwcześniej 24 godziny po zakupie i do 48 godzin przed datą odnowienia. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • Na komputerze wykonaj następujące czynności:
  • Kliknij tutaj lub:
  1. Kliknij Ustawienia konta > Zarządzaj abonamentem
  2. Postępuj zgodnie z procedurą anulowania, pamiętając, by wybrać opcję „Kontynuuj” lub „Potwierdź”, gdy padnie takie pytanie.
  3. Anulowanie potwierdzimy e-mailem.
  • Zakupy dokonane przez smartfon:
  1. Kliknij Ja
  2. Kliknij ikonę ustawień ⚙️
  3. Kliknij Zarządzaj abonamentem
  4. Kontynuuj anulowanie odnawiania abonamentu.
  • W przypadku zakupów dokonanych za pośrednictwem sklepu Google Play:
  1. Otwórz Sklep Play > Stuknij swój profil > Stuknij Płatności i subskrypcje > Subskrypcje
  2. Stuknij subskrypcję, którą chcesz zarządzać > Anuluj subskrypcję.
  • Zakupy dokonane przez naszą aplikację na iPhone:
  1. Otwórz Ustawienia aplikacji > Wybierz swoje imię > Wybierz Abonamenty
  2. Wybierz abonament, który chcesz zmienić > Anuluj abonament

Możesz korzystać z abonamentu, dopóki nie wygaśnie. Po upłynięciu daty końcowej nie pobierzemy od Ciebie żadnych opłat.
Jeśli na Twoim koncie zaznaczono opcję płatności w ratach, pamiętaj, że nadal możesz mieć zaległe opłaty.
W każdej chwili możesz ponownie wykupić abonament, żeby jeszcze raz w pełni skorzystać z możliwości Meetic.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.