Pomoc on-lineWszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Abonament został już opłacony. Dlaczego otrzymuję prośby o wykupienie abonamentu?

😬 Może się tak dziać z następujących powodów:

Twoja płatność nie powiodła się

  • Sprawdź, czy dotarł do Ciebie e-mail z potwierdzeniem płatności. Jeśli nie, spróbuj ponownie.

Płatność została dokonana z innego profilu (co oznacza, że omyłkowo masz u nas więcej, niż jedno konto)

  • Spróbuj zalogować się ponownie, używając adresu e-mail, na który przyszedł e-mail z potwierdzeniem.
  • Skontaktuj się z działem obsługi klienta 💌, jeśli nic się nie dzieje

Abonament został wykupiony na naszej siostrzanej stronie Meetic Affinity – nie obejmuje on dostępu do Meetic.

➔ W razie potrzeby skontaktuj się z działem obsługi klienta 💌  

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Jeśli nadal chcesz skontaktować się z obsługą klienta, kliknij poniżej.