Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Dlaczego otrzymuję wiadomość, że mój adres e-mail jest już używany, gdy chcę utworzyć konto?

Zdecydowanie musi być jakieś wyjaśnienie takiej sytuacji, przyjrzyjmy się jej dokładniej.

Ze względów bezpieczeństwa jest niemożliwe utworzenie w naszych serwisach nowego konta z używanym już adresem e-mail.

1. Masz już konto na Meetic, możliwe, że dość dawno utworzone i być może jest ono tylko zawieszone. Przejdź po prostu na stronę główną i zresetuj hasło: Kliknij na „Zaloguj się” z adresem, którego chcesz używać, następnie na „Nie pamiętasz hasła?”.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (i niechciane wiadomości/spam), ponieważ wiadomość o resetowaniu hasła wysyłamy w ciągu kilku minut. Aby je zresetować, postępuj zgodnie z poleceniami. I gotowe!

Inne możliwe rozwiązanie. Sprawdź czy nie przyszła do Ciebie wiadomość od naszych moderatorów dotycząca przestrzegania ogólnych warunków; nasi konsultanci mogli zablokować dostęp do naszych serwisów z tego adresu e-mail.

2. Nigdy nie miałeś(-aś) konta, ale być może Twój adres jest „bliźniaczy” z adresem innej osoby. To się zdarza, chociaż rzadko. W takim przypadku spróbuj z innym adresem.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.