Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak się wyrejestrować, usunąć mój profil i moje dane?

Opuszczasz nas? Może spotkałeś(-aś) właściwą osobę?

Jeśli chcesz definitywnie usunąć swoje konto (profil i abonament), zaloguj się na komputerze i postępuj według instrukcji:

1. Zaloguj się na komputerze, kliknij na swoje zdjęcie w zakładce „Moje konto” i „Wsparcie”, następnie zaznacz „Zawieś profil” i link „Aby usunąć konto, kliknij tutaj”. Wyślemy Ci potwierdzenie na adres e-mail powiązany z kontem.

2. Jeśli masz bieżący abonament, jego przedłużanie zostanie automatycznie anulowane. Po wygaśnięciu abonamentu, nie pobierzemy żadnej kwoty z Twojego rachunku bankowego. Uwaga: Jeśli wykupiłeś abonament przez iTunes, proceduję należy przeprowadzić bezpośrednio w AppStore, w zakładce: „Abonament”.

Uwaga: Możesz także zawiesić konto i powrócić do korzystania z niego w późniejszym terminie. Zawieszenie nie jest usunięciem konta i nie powoduje anulowania już zapisanych informacji, bieżącego abonamentu i jego automatycznego przedłużania. Umożliwia natomiast zachowanie wszystkich informacji na koncie, aby zrobić sobie przerwę i później je reaktywować.

3. Jeśli definitywnie usuniesz swój profil, Twoje dane zostaną usunięte zgodnie z naszą polityką prywatności.

A jeśli opuszczasz nas po spotkaniu właściwej osoby w naszych serwisach, to gratulujemy! Byłoby wspaniale podzielić się swoją historią z innymi singlami, dosłownie w kilku słowach: na komputerze przejdź do strony głównej i kliknij na link „Coś Wam opowiem” w sekcji „Nasze piękne historie” w zakładce „Opinie”: https://www.meetic.fr/p/temoignages/

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.