Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Co zrobić, żeby się zalogować?

Uwielbiamy rozwiązywać małe zagadki! Z niewielką podpowiedzią i odrobiną cierpliwości znajdziemy rozwiązanie. Jest kilka sytuacji:

1. Utworzyłeś(-aś) konto, ale nigdy nie otrzymałeś(-aś) od nas e-maila i nigdy się nie zalogowałeś(-aś). Odrobinę cierpliwości, bo potwierdzenie może zabrać kilka minut; pamiętaj, by sprawdzić niechciane wiadomości/spam. Po otrzymaniu potwierdzenia, postępuj według instrukcji, aby zatwierdzić i aktywować rejestrację. Jeśli nie otrzymujesz żadnej wiadomości, być może problem dotyczy adresu e-mail wpisanego podczas rejestracji. Spróbuj z innym adresem. Jeśli problem się utrzymuje, skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta.

2. Byłeś(-aś) już zalogowany(-a) wcześniej, dotarły do Ciebie nasze wiadomości i to się zdarzyło: Wpisz swój adres e-mail i po prostu na stronie głównej zresetuj hasło: kliknij na „Zaloguj się”, następnie na „Nie pamiętasz hasła?” Jeśli masz wątpliwości, wpisuj kolejno adresy, których być może użyłeś(-aś) podczas tworzenia konta. Sprawdź pisownię swoich danych logowania z wielkimi i małymi literami, cyframi, znakami specjalnymi, itp. To zajmie chwilę. Sprawdzaj swoje poszczególne skrzynki odbiorcze (oraz niechciane wiadomości/spam), ponieważ wiadomość o resetowaniu wysyłamy w ciągu kilku minut: właściwy jest adres, na który przyjdzie e-mail o zresetowaniu hasła! Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zresetować swoje hasło. I gotowe!

3. Inna sytuacja, zdarzająca się rzadziej: zajrzyj do swojej skrzynki i sprawdź czy nie ma tam wiadomości od naszych moderatorów dotyczących ewentualnego zawieszenia lub zamknięcia konta. Jeśli tak, skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta, po weryfikacji pomogą odpowiedzieć na Twoje pytania.

Teraz możesz powrócić do nawigacji, poszukiwań… i przeżywania pięknych historii

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.