Widzę niecodzienną aktywność na moim koncie, być może jest to piractwo, co mam zrobić?
Priorytetem są bezpieczeństwo i poufność!
Jeśli stwierdzisz podejrzane działania na Twoim koncie (wysyłanie wiadomości, których nie jesteś nadawcą, zmiany zdjęć/kodów dostępu, itp.) może to oznaczać piractwo. To może się zdarzyć, choć bardzo rzadko.
1. Jeśli ciągle możesz zalogować się do swojego konta, bezzwłocznie zresetuj i zmień hasło (w zakładce zarządzania kontem), następnie na wszystkich użytkowanych urządzeniach wyloguj się i zaloguj ponownie.
2. Jeśli nie możesz zalogować się do swojego konta, jak najszybciej utwórz nowe z innym adresem e-mail i z nowym hasłem. Następnie od razu skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta drogą mailową lub telefonicznie, podając, o ile to możliwe, poprzedni pseudonim i poprzedni numer konta oraz nowy numer zespołu ds. obsługi klienta (dostępny w zakładce zarządzania kontem).
Kilka zasad bezpieczeństwa przydatnych dla każdego:
– Wybierz złożone hasło z przynajmniej 8 znakami, w tym z jedną wielką literą, jedną małą literą i jedną cyfrą.
– Nigdy nie przekazuj swoich powiadomień innym osobom, aby ograniczyć ryzyko dostępu do Twojego konta.