Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Widzę niecodzienną aktywność na moim koncie, być może jest to piractwo, co mam zrobić?

Priorytetem są bezpieczeństwo i poufność!

Jeśli stwierdzisz podejrzane działania na Twoim koncie (wysyłanie wiadomości, których nie jesteś nadawcą, zmiany zdjęć/kodów dostępu, itp.) może to oznaczać piractwo. To może się zdarzyć, choć bardzo rzadko.

1. Jeśli ciągle możesz zalogować się do swojego konta, bezzwłocznie zresetuj i zmień hasło (w zakładce zarządzania kontem), następnie na wszystkich użytkowanych urządzeniach wyloguj się i zaloguj ponownie.

2. Jeśli nie możesz zalogować się do swojego konta, jak najszybciej utwórz nowe z innym adresem e-mail i z nowym hasłem. Następnie od razu skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta drogą mailową lub telefonicznie, podając, o ile to możliwe, poprzedni pseudonim i poprzedni numer konta oraz nowy numer zespołu ds. obsługi klienta (dostępny w zakładce zarządzania kontem).

Kilka zasad bezpieczeństwa przydatnych dla każdego:

– Wybierz złożone hasło z przynajmniej 8 znakami, w tym z jedną wielką literą, jedną małą literą i jedną cyfrą.

– Nigdy nie przekazuj swoich powiadomień innym osobom, aby ograniczyć ryzyko dostępu do Twojego konta.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line