Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Dlaczego przysłano do mnie ostrzeżenie?

Zdecydowanie musi być przyczyna. Nasz zespół moderatorów systematycznie wysyła wiadomość dotyczącą takiego ostrzeżenia.

Najczęstsze przyczyny to:

Spam (masowe wysyłanie identycznych wiadomości),
obelgi,
zachowanie niezgodne z kulturą naszych serwisów,
systematyczne przekazywanie danych osobowych.

Jeśli uważasz, że ostrzeżenie jest bezzasadne, możesz się skontaktować z naszym zespołem ds. obsługi klienta.

Więcej informacji o niestosownych wypowiedziach i zachowaniach znajdziesz w naszych ogólnych warunkach dostępnych na dole strony głównej: https://www.meetic.fr/d/account/terms

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.