Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Czy Meetic korzysta z profilowania i zautomatyzowanego podejmowania indywidualnej decyzji?

Zautomatyzowane podejmowanie indywidualnej decyzji i profilowanie są niewidocznymi funkcjonalnościami znanych Ci i lubianych usług.

Umożliwiają ulepszenie naszych usług i bez nich nie moglibyśmy zaproponować Ci interesujących profili. Korzystamy z tych funkcjonalności z następujących przyczyn:

1. Umożliwienie Ci nawiązania relacji z innymi użytkownikami. Wykorzystujemy informacje, które nam przekazujesz (na przykład, płeć i wiek) oraz informacje, które zbieramy podczas Twojego użytkowania Meetic (takie jak Twoja aktywność i lokalizacja, o ile nam na to zezwalasz), aby uzupełnić nasz wyjątkowy algorytm i zaproponować osoby, które mogą Cię zainteresować. Posługujemy się tą samą metodą, aby zarekomendować Cię innym użytkownikom. Nasz algorytm nie uwzględnia takich czynników, jak Twoje pochodzenie etniczne, przychody czy religia. Oczywiście możesz zmienić ustawienia funkcjonalności „Wyszukiwanie”, aby filtrować zaprezentowane Ci profile.

2. Proponowanie reklam i ofert, które mogą Cię zainteresować. Wykorzystujemy dotyczące Cię informacje, aby przedstawić Ci przydatne i pomocne reklamy w ramach naszej usługi i poza nią, oraz aby zmierzyć ich skuteczność. Posługujemy się tymi informacjami także w celu zaproponowania Ci spersonalizowanych ofert.

3. Promowanie bezpieczeństwa. W ramach naszego instrumentu moderowania stosujemy zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie (aby, na przykład, usunąć boty), w celu zagwarantowania bezpieczeństwa użytkownikom, łatwiejszego zapobiegania niezgodnym z prawem lub zakazanym działaniom oraz szybszej i skuteczniejszej reakcji, gdy takowe nastąpią.

Dzięki tym metodom sprawcy niezgodnych z prawem i zakazanych działań na Meetic lub gdzie indziej podlegają sankcjom aż po zawieszenie lub zamknięcie ich konta, równolegle z innymi formami działań prawnych.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.