Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Co zrobić, jeśli inna osoba dokonała zakupu, posługując się moją kartą kredytową?

Najważniejsza jest ostrożność. Mogą mieć miejsce dwa przypadki:

1. Jesteś klientem(-ką) Meetic:

– Po pierwsze zapewniamy, że stwierdzone obciążenia nie są związane z automatycznym przedłużeniem Twojego abonamentu. Jeśli tak nie jest, jak najszybciej skontaktuj się ze swoim bankiem.

– W podejrzanym przypadku jak najszybciej skontaktuj się również z nami drogą mailową lub telefonicznie. Nasze zespoły bardzo poważnie podchodzą do przypadków piractwa lub oszukańczego wykorzystania karty kredytowej: Gdy są to oszukańcze zakupy zrobione przez osobę o złych zamiarach: stwierdzamy także niecodzienną aktywność na koncie (zmiana hasła, zmiana miasta zamieszkania lub wieku, wysyłanie wiadomości).

2. Nigdy nie byłeś(-aś) zarejestrowany(-a) na Meetic:

Jeśli nigdy nie byłeś(-aś) zarejestrowany(-a) w naszym serwisie, a Twoja karta kredytowa została obciążona, bezzwłocznie skontaktuj się ze swoim bankiem, aby zastrzec kartę i uniknąć kolejnych operacji na Twoim koncie.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line