Co zrobić, jeśli inna osoba dokonała zakupu, posługując się moją kartą kredytową?
Najważniejsza jest ostrożność. Mogą mieć miejsce dwa przypadki:
1. Jesteś klientem(-ką) Meetic:
– Po pierwsze zapewniamy, że stwierdzone obciążenia nie są związane z automatycznym przedłużeniem Twojego abonamentu. Jeśli tak nie jest, jak najszybciej skontaktuj się ze swoim bankiem.
– W podejrzanym przypadku jak najszybciej skontaktuj się również z nami drogą mailową lub telefonicznie. Nasze zespoły bardzo poważnie podchodzą do przypadków piractwa lub oszukańczego wykorzystania karty kredytowej: Gdy są to oszukańcze zakupy zrobione przez osobę o złych zamiarach: stwierdzamy także niecodzienną aktywność na koncie (zmiana hasła, zmiana miasta zamieszkania lub wieku, wysyłanie wiadomości).
2. Nigdy nie byłeś(-aś) zarejestrowany(-a) na Meetic:
Jeśli nigdy nie byłeś(-aś) zarejestrowany(-a) w naszym serwisie, a Twoja karta kredytowa została obciążona, bezzwłocznie skontaktuj się ze swoim bankiem, aby zastrzec kartę i uniknąć kolejnych operacji na Twoim koncie.