Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak zakończyć mój abonament po spotkaniu w serwisie właściwej osoby?

Gratulujemy doskonałej wiadomości!

Aby zrezygnować z abonamentu i nie pojawiać się już w naszych serwisach, wystarczy usunąć profil z zakładki „Moje konto”, logując się z komputera: najwcześniej 24 godziny po pierwszej zapłacie za abonament i do 48 godzin przed datą jego zakończenia.

Kliknij na swoje zdjęcie profilowe w zakładce „Moje konto” i na „Usuń mój profil”.

Po usunięciu profilu prześlemy Ci od razu e-mail z potwierdzeniem, a przedłużanie Twojego abonamentu zostanie automatycznie anulowane.

Po wygaśnięciu abonamentu nie będziesz już mieć dostępu do odpłatnych funkcjonalności, nie obciążymy Twojego rachunku bankowego, chyba że pobrania zostały przewidziane w ramach opłaty ratami, wtedy są one należne i zostaną przedstawione do zapłaty.

Jeśli wykupiłeś(-aś) abonament przez iTunes, procedura jest inna: Przejdź do zakładki „Wybierz abonament” w aplikacji „App Store” najwcześniej 24 godziny po pierwszej zapłacie za abonament i do 48 godzin przed datą jego zakończenia.

Byłoby wspaniale podzielić się swoją historią z innymi singlami, dosłownie w kilku słowach: na komputerze przejdź do strony głównej i kliknij na link „Coś Wam opowiem” w sekcji „Nasze piękne historie” w zakładce „Opinie”: https://www.meetic.fr/p/temoignages/.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.