Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak skorzystać z oferty specjalnej i ją aktywować?

Masz rację!

Oferty specjalne pojawiają się przy logowaniu lub, najczęściej, są Ci wysyłane e-mailem. Zdarza się czasami, że wiadomości te zostają uznane za niechciane i lądują w folderze „Spam”. Sprawdź ten folder, bo możesz natknąć się na piękną niespodziankę!

Po prostu posłuż się otrzymanym linkiem. Zostaniesz automatycznie przekierowany(-a) do oferty i w kilka sekund będziesz mógł/mogła ją kupić i aktywować, po uprzednim zatwierdzeniu jej ogólnych warunków.

Zachowaj czujność, ponieważ niektóre oferty są zastrzeżone wyłącznie dla nowo zarejestrowanych, a wszystkie nasze oferty mają datę ważności: jeśli chcesz skorzystać z oferty otrzymanej kilka dni wcześniej, może ona być już niedostępna. Przed aktywacją sprawdź datę ważności.

Kolejna ważna informacja: Abonament jest objęty przedłużaniem w pełnej cenie. Jeśli nie masz ochoty go kontynuować po wygaśnięciu, jego przedłużanie musi zostać dezaktywowane 24 godziny po zakupie i najpóźniej 48 godzin przed datą jego zakończenia. Ta operacja jest możliwa po zalogowaniu się na komputerze w zakładce „Moje konto”.

Nie zastanawiaj się dłużej, do dzieła!

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.