Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Jak anulować automatyczne przedłużanie mojego abonamentu?

Automatyczne przedłużanie możesz anulować logując się na swoje konto z komputera najwcześniej 24 godziny po pierwszej zapłacie za abonament i do 48 godzin przed datą jego zakończenia.

Kliknij na swoje zdjęcie profilowe w zakładce „Moje konto” i na „Zarządzaj abonamentem”.

Po anulowaniu przedłużenia prześlemy Ci od razu e-mail z potwierdzeniem; możesz korzystać z abonamentu do daty jego wygaśnięcia.

Po wygaśnięciu abonamentu nie będziesz już mieć dostępu do odpłatnych funkcjonalności, nie obciążymy Twojego rachunku bankowego po zakończeniu ważności abonamentu.

Jeśli wykupiłeś(-aś) abonament przez iTunes, procedura jest inna, Przejdź do zakładki „Moje abonamenty” w aplikacji „App Store”.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.