Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Dlaczego, mimo zapłacenia za korzystanie z usług, oferowany mi jest abonament?

Jedno pytanie i kilka wyjaśnień sytuacji:

Pierwszy najprostszy przypadek – system jeszcze nie rozpoznał Twojego abonamentu: wystarczy się wylogować i zalogować ponownie. Jeśli logujesz się do aplikacji, odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. To najszybszy sposób i najczęściej rozwiązuje wiele kłopotów. Jeśli problem się utrzymuje, skorzystaj z wersji strony na komputerze lub ze strony mobilnej, wyczyść pamięć cache przeglądarki.

Drugi przypadek – Twój środek płatności nie jest już ważny: Twój abonament dobiegł końca, ale nie nastąpiło jego przedłużenie, ponieważ Twój środek płatności nie został zaktualizowany. Możesz zmienić swoje dane bankowe w zakładce „Moje konto”, logując się z komputera. W przypadku zapłaty przez Paypal lub iTunes, zmian należy dokonać w tych serwisach.

Trzeci przypadek – Twój abonament dotyczy innego profilu: być może masz kilka profili i logujesz się do profilu bez abonamentu. Jeśli tak jest, spróbuj to zmienić usuwając profil bez abonamentu, aby w przyszłości uniknąć pomyłek.

Czwarty przypadek, wykupiłeś(-aś) abonament do jednego z naszych pozostałych serwisów, Affiny lub DisonsDemain: Meetic, Affiny i DisonsDemain oferują różne usługi i być może dokonałeś(-aś) płatności dotyczącej jednego z Twoich pozostałych profili. Jeśli chcesz w pełni korzystać z Meetic, wystarczy wykupić formułę abonamentu, która Ci najbardziej odpowiada.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.