Pomoc on-line Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania
FAQ
Kategorie Najczęściej zadawane pytania
Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
powrót

Czy można przenieść abonament na inne konto?

Po utworzeniu profilu i konta możesz dokonać kilku zmian. Jednak nie ma możliwości zamknięcia aktualnego konta i przeniesienia salda abonamentu na konto innej osoby.

Ostateczne wyrejestrowanie konta oznacza utratę ewentualnej pozostałości abonamentu. Jedynie zawieszenie profilu pozwala zrobić sobie przerwę, przestać być widocznym(-ą) i nie wchodzić w interakcje przez pewien czas, a następnie reaktywować profil jednym kliknięciem.

W takim przypadku abonament jest kontynuowany do wygaśnięcia, dotyczy to także ewentualnych pozostałych kwot do pobrania, ale Twój profil nie pojawia się online.

czy ta informacja jest odpowiedzią na twoje pytanie
tak nie
dziekuję za skorzystanie z pomocy on-line

Aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.